Datum: 17. 8. 2010
Přítomni:
- Antonín Kulíšek
- Petr Matoušek
- Jiří Šrámek
- Pavel Březina
Omluveni:
- Jarek SuraPředsednictvo vzalo na vědomí informaci Jany Bobkové ze zasedání CIMA dne 12.08.2010 ve Sywellu –UK. Více na stránkách LAA ČR paramotory/CIMA. Předsednictvo vzalo na vědomí, že MS 2011 v Jižní Koreji je s konečnou platností zrušeno. Do příštího zasedání CIMY v listopadu 2010 se může přihlásit další zájemce o uspořádání MS v příštím roce.
Soustředění výběru reprezentace proběhne v termínu od 15. do 25.11.2010 v Jihoafrické republice. Pozváni budou piloti dle nominace na MS po ukončení MČR dle postupového klíče. Tento je shodný s bodovým klíčem z nominace 2009 (zápis předsednictva ze dne 2.12.2008 na stránkách motorového paraglidingu LAA ČR). Budou osloveni piloti: prvních 5 pilotů kategorie PF1, 4 piloti kategorie PL1, 2 posádky PL2 a 1 posádka PF2 a jeden člen organizačního týmu. Doprava strojů je zajištěna kontejnerem společnosti Dolphin-shipping, piloti se přepraví letecky. Organizaci, přepravu, ubytování a závody na místě zajišťuje svaz motorového paraglidingu a reprezentace JAR. V rámci soustředění se česká reprezentace zúčastní otevřeného šampionátu v JAR za účasti dalších zahraničních pilotů. Místo konání soustředění je zajištěno na soukromé letecké farmě Schoonkloof Game Farm (www.schoonkloof.co.za). Závody se budou konat nedaleko Barberton City (www.barberton.co.za). K tomuto soustředění se písemně vyjádřil Zdeněk Andrlík, jehož dopis je přístupný zde:
Reaguji na text který je zveřejněn na stránkách LAA.
Své názory zakládám na vlastní zkušenosti (odlétal jsem MS v Jihoafrické Republice) Zastávám názor že Jihoafrická Republika je velice nebezpečná země pro Evropana. Podle zkušeností několika českých posádek které během závodů nechtěně přistáli mimo letiště a měli velké potíže se dostat nazpět na letiště. Hlídalo nás tam třicet po zuby ozbrojených policistů a i tak měli velké starosti to zvládnout.
Dále mě v prvotní informaci chybí například, na kterém místě se má létat, kde bude repre bydlet a jak se stravovat a kolik to bude stát?
V neposlední řadě jsem již nakládal stroj měsíc dopředu do kontejneru a pak při vydávání , na celnici byly velké starosti s vydáním kontejneru atd, Také mě není jasné jak bude zajištěn transport dvaceti reprezentantů z případného ubytování na letiště a případně i svoz letadel která mohou přistát mimo letiště.
Osobně si myslím že zajistit dvacet členů repre na neurčitou dobu, není stejné jako když Březina organizuje návštěvu svého prodejce v JAR s pětičlenným týmem.
Náklady na tuto cestu nepřiměřeně překračují návštěvu podobného místa s podstatně lepší dostupností, (Španělsko, Portugalsko) Také hych chtěl požádat o zveřejňení všech příspěvků které na toto téma přijdou na adresu předsednictva.
Ještě jednu připomínku trošku od tématu.
V Evropě v průběhu roku probíhá několik významných výstav výrobců potřeb pro létání ale na ten nejdůležitější dokáže naše předsednictvo vypsat termín MR v Prostějově. Je to škoda že předsednictvo tato stránka lítání nezajímá. Za brzkou odpověď a zveřejnění příspěvku předem děkuji.
Andrlík Zdeněk.Předsednictvo připomíná, že po ukončení MČR proběhne v Prostějově dne 24.9.2010 likvidace materiálu LAA ČR dle zápisu ze dne 2.7.2010. Pokud tento materiál nebude předložen k likvidaci, LAA ČR přistoupí k vymáhání původní částky přiděleného materiálu.
V Praze 17.08.2010